Animacja

System przechwytywania obrazów Qualisys umożliwia tworzenie realistycznych ruchów dla postaci animowanych wykorzystywanych w przemyśle rozrywkowym, a także na użytek rzeczywistości wirtualnej. Przechwytywanie obrazów ułatwia proces animacji i odtwarza naturalny strumień ruchu człowieka. Technologia przechwytywania obrazów Qualisys daje wysokiej jakości dane do ruchów całego ciała, a także pojedyńczych części ciała, np. twarzy czy rąk. Mobilność systemu umożliwia przechwytywanie obrazu gdziekolwiek dana czynność ma miejsce. Dane są przesyłane do wykorzystania przez oprogramowanie wiodących producentów np. EON Studio, Maya, MotionBuilder oraz 3-D StudioMAX. Integracja danych generowanych w czasie rzeczywistym przez Qualisys Track Manager z aplikacjami użytkownika jest bardzo prosta. Dane są przesyłane poprzez standardowy protokół TCP/IP, zintegrowany z aplikacją pracującą pod Windows lub inną platformą.

 

do pobrania broszura informacyjna